بهترین تجهیزات آزمایشگاهی در حکیم آزما
نوشته شده توسط : sara amiri

 

فروش تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت حکیم آزما تجهیز بزرگترین وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی تهران، ملزومات و مواد شیمیایی تجهیزات آزمایشگاهی نفت و گاز صنایع غذایی رنگ و فاضلاب رنگ و رزین روغن و گریس دارویی | تجهیزات کشاورزی گیاه شناسی پلیمر و پلاستیک ژنتیک و آسیب شناسی در ایران است.

خرید تجهیزات آزمایشگاهی
کلیه تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی و همچنین مواد شیمیایی ارائه شده در کشورهای اروپایی، آمریکایی، کره ای و ژاپنی تولید می شود که یکی از بهترین برندهای دستگاه و لوازم آزمایشگاهی با آخرین تکنولوژی ها و فناوری های ارائه شده توسط شرکت حکیم آزما تجهیز می باشد. 

با توجه به نوسان قیمت محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی برای استعلام قیمت از طریق تماس و یا واتساپ با واحد بازرگانی ما تماس بگیرید.

شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی حکیم آزما تجهیز
چرا حکیم آزما را انتخاب کنید؟ شرکت حکیم آزما با ارائه بهترین برندها - گارانتی طلایی محصولات ارائه شده - نصب و راه اندازی رایگان - آموزش رایگان دستگاه های عرضه شده و تست رایگان "نمونه ها" در بین برترین های ایران قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این شرکت ارائه 10 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی می باشد. همچنین شرکت حکیم آزما اقدام به تولید تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی در زمینه های مختلف با مهندسی معکوس از برندهای معروف دنیا نموده است که در نوع خود بی نظیر است. منحصر به فرد بوده و محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای طرح های خاص و منحصر به فردی می باشد. اگر قصد خرید آون آزمایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید شرکت حکیم آزما با بهترین محصولات در خدمت شما است.

اصطلاح ظروف شیشه ای آزمایشگاهی یا تجهیزات آزمایشگاهی برای توصیف طیف وسیعی از تجهیزات علمی استفاده می شود. ظروف شیشه ای آزمایشگاهی معمولاً از شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند که در برابر اکثر انواع اسیدها مقاوم هستند.
به این دلیل که شیشه به طور کلی در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و دمای 50 تا 70 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. اما در برابر مواد قلیایی با pH 9.0 یا بالاتر آسیب پذیر است.
قلیایی ها به سطح شیشه حمله می کنند و پیوندهای بین سیلیس و اکسیژن را می شکنند. سطح شیشه حل می شود و ساختار کلی تجهیزات به خطر می افتد. با این حال، شیشه به دلیل خواص منحصر به فرد و توانایی دمنده های شیشه ای برای تولید اشیاء سفارشی برای آزمایش های خاص، هنوز در آزمایشگاه جایگاهی دارد. این ابزار شیشه ای عبارتند از:
الکل سنج، ابزار اندازه گیری و اندازه گیری، میکروسکوپ، پیپت، میکروتوم، رفرکتومتر، فلاسک، ویسکومتر، اجاق آزمایشگاهی، اتوکلاو، انکوباتور، شیکر، اجاق آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی، هود آزمایشگاهی، سانتریفیوژ، صفحه داغ، همزن حرارتی، روتامیکس





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: